مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 05:202019-12-24سياسي

یادآوری مواضع رسانه های حامی دولت در بزنگاه های سیاسی


کرمانشاه_ رسانه های حامی دولت در بزنگاه های سیاسی و حساس چند سال اخیر مواضعی داشتند که وضعیت امروز کشور نتیجه این هدایت افکار عمومی آنهاست.

- خبرگزاری مهر گروه استان ها: بی شک رسانه های حامی و یا وابسته به دولت با حمایت های همه جانبه خود در ایام انتخابات و حتی بعد از آن و در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی تاکنون نقش مهمی را در شرایط کنونی که کشور به آن مبتلا شده داشته اند.

یادآوری مواضع رسانه هایی که در انتخابات با هدایت افکار عمومی به سمت جریان همسوی خود و حمایت های همه جانبه سرنوشت 80 میلیون نفر را به دست کسانی سپردند که امروز از کنترل شرایط پیش آمده عاجز مانده اند در این شرایط کار به جایی است تا شاید تلنگری باشد به آنهایی که این غوغاسالاری ها اعتماد کردند.

رسانه های مجازی و مکتوب استان کرمانشاه هم در جریان جهت دهی افکار عمومی دستی بر آتش داشتند و در بزنگاه های مهم سیاسی با امیدهای واهی و ادبیاتی مشترک تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بیان می کردند و امروز در وضعیت موجود که حاصل دولت تحت حمایت آنهاست اکثر آنها سکوت کرده اند.

آنها امروز باید مسئولیت تیترهای بنفشی که با پمپاژ رسانه ای به جامعه امید کاذب القا می کرد و در هدایت آنها به سمت تشکیل دولت و مجلس متمایل به این جناح سیاسی نقش مؤثری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادآوری مواضع رسانه های حامی دولت در بزنگاه های سیاسی

یادآوری مواضع رسانه های حامی دولت در بزنگاه های سیاسی