مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 04:402019-12-24حوادث

وقوع 155 حادثه در استان زنجان


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، از وقوع 155 حادثه در استان زنجان طی 9 ماهه سالجاری خبر داد و گفت: 60 درصد از این حوادث توسط عامل انسانی رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توحید سلیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، از وقوع 155 حادثه در استان زنجان طی 9 ماهه سالجاری خبر داد و گفت: در 60 درصد از این حوادث عامل انسانی دخالت داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان ارائه خدمات از سوی دستگاه های خدمات رسانی در مواقع بحرانی بسیار خوب است و عملکرد مطلوبی دارند.

سلیمی با بیا ن اینکه همه دستگاه های عضو ستاد بحران در بحث کاهش تلفات جانی و مالی تلاش کنند، افزود: باید آمار در حوادث به خوبی بررسی شود.

وی از تمهیدات لازم برای ایمن سازی روستاهای استان زنجان از حوادث سیل خبر داد و گفت: از مجموع روستاهای استان زنجان بیش از 274 روستا با 150 هزار نفر جمعیت در معرض خطر سیل قرار دارند و برای ایمن سازی این تعداد روستا 137 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اظهار کرد: با افزایش بارش ها خطر سیل افزایش می یابد که در این میان تمهیدات جدی برای جلوگیری از بروز سیل در استان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 155 حادثه در استان زنجان

وقوع 155 حادثه در استان زنجان