مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 03:102019-12-23اقتصادي

از بازار جهانی نفت چه خبر؟


میانگین ماهانه قیمت سبد نفتی اوپک در ماه نوامبر 2019، تحت تاثیر افزایش حجم خرید در بازار فیزیکی و بالا رفتن سطح اختلاف قیمت ها که بیش تر به دلیل تقاضای چشمگیر به ویژه از سوی خریداران فعال در بازار آسیا و بالا رفتن درصد بهره برداری از پالایشگاه ها در اکثر .

- میانگین ماهانه قیمت سبد نفتی اوپک در ماه نوامبر 2019، تحت تاثیر افزایش حجم خرید در بازار فیزیکی و بالا رفتن سطح اختلاف قیمت ها که بیش تر به دلیل تقاضای چشمگیر به ویژه از سوی خریداران فعال در بازار آسیا و بالا رفتن درصد بهره برداری از پالایشگاه ها در اکثر نقاط جهان برای تامین تقاضای زمستان بود، با سه دلار در هر بشکه افزایش به بالاترین رشد ماهانه قیمت از آوریل 2019 و قیمت 62.

94 دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت نفت خام در بازار آتی ها در ماه میلادی گذشته به بالاترین سطح از ماه ژوییه 2019 رسید.

در این بازار، قیمت ها تحت تاثیر انتظارات خوشبینانه از کاهش تنش های تجاری بین آمریکا و چین و بهبود در چشم انداز تقاضای نفت جهان به دلیل تقویت شاخص های اقتصادی در برخی اقتصادهای بزرگ بود به طوری که قیمت نفت خام های شاخص برنت و دبلیوتی آی در قراردادهای آتی، به ترتیب در بازارهای بورس لندن و نیویورک با 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازار جهانی نفت چه خبر؟

از بازار جهانی نفت چه خبر؟