مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 08:102019-12-23بين الملل

توتاک، ابزار جاسوسی امارات


توتاک (ToTok) یک برنامه پیام رسان اماراتی که میلیون ها مرتبه در تلفن های همراه نصب شده است، جدیدترین ابزار در تشدید رقابت تسلیحاتی دیجیتال است.

- توتاک (ToTok) یک برنامه پیام رسان اماراتی که میلیون ها مرتبه در تلفن های همراه نصب شده است، جدیدترین ابزار در تشدید رقابت تسلیحاتی دیجیتال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پیام رسان توتاک در اماراتی که خدمات برنامه های محبوبی مانند واتس آپ و اسکایپ را محدود کرده است، به عنوان روشی آسان و مطمئن برای گفت وگوی تصویری یا ارسال متن به دوستان و اعضای خانواده به شمار می رود.

اما طبق گفته مقامات آمریکایی مطلع از یک ارزیابی اطلاعات طبقه بندی شده و تحقیق نیویورک تایمز در مورد این اپلیکیشن و توسعه دهندگان آن، سرویس توتاک در واقع یک ابزار جاسوسی است.

این برنامه از سوی دولت امارات متحده عربی استفاده می شود تا هر مکالمه ، حرکت، رابطه، قرار ملاقات، صدا و تصویر کسانی که آن را در تلفن های خود نصب می کنند، ردیابی کند.

توتاک که تنها چند ماه از معرفی آن می گذرد، میلیون ها بار توسط کاربرانی از خاورمیانه، اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی از فروشگاه های اپلیکیشن اپل و گوگل نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توتاک، ابزار جاسوسی امارات

توتاک، ابزار جاسوسی امارات