مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 23:202019-12-22فناوري

نسخه قدیمی اندروید بهتر است؟


گفته می شود یکی از نکته های خیلی مهم برای خرید گوشی های هوشمند این است که سیستم عامل این نوع گوشی ها را با آخرین نسخه اندروید به روزرسانی یا Up Grade کنید.

- گفته می شود یکی از نکته های خیلی مهم برای خرید گوشی های هوشمند این است که سیستم عامل این نوع گوشی ها را با آخرین نسخه اندروید به روزرسانی یا Up Grade کنید.

فرقی هم ندارد که آیا آخرین مدل تلفن همین شرکت را خریده باشید یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید برای شما هم این سوال مطرح شده که چرا باید به Up Grade سیستم عامل تلفن همراه اقدام کرد؟ یا اینکه نسخه قدیمی اندروید بهتر و سریعتر است و آیا با نصب نسخه جدید، سیستم کند می شود؟ در جواب این سوالات باید گفت که اکثرا کاربران اشتباه فکر می کنند.

اولا که همه چیز مثل اپلیکیشن، اندروید، IOS یا هر چیز دیگر و حتی باید مودم، تلویزیون های هوشمند و همه این دستگاه هایی را که می شود آپ دیت کرد، باید به روزرسانی شوند و حتی گیرنده هایی که قابلیت این کار را دارند؛ چه برسد به تلفن های هوشمند.

از سوی دیگر، هزار و یک نوع حفره امنیتی در سیستم های عامل است که سازنده ها به مرور متوجه می شوند و در به روزرسانی ها، همه آن مشکلات را حل می کنند و حال اگر به روزرسانی انجام نشود، آن حفره ها و ایرادات مثل دروازه برای هکرها و بدافزارها عمل می کند تا به سیستم شما حمله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه قدیمی اندروید بهتر است؟

نسخه قدیمی اندروید بهتر است؟