مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-18اقتصادي

گزارش بانک مرکزی به هیات دولت از رشد اقتصاد غیرنفتی در 6 ماهه اول سال 98


در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گزارشی از رشد اقتصاد غیرنفتی کشور در شش ماهه اول سال 1398 به هیئت وزیران ارائه نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت ، براساس این گزارش، علی رغم رشد منفی بخش نفت، در بخش غیرنفتی رشد مثبت و رونق تولید در دو بخش کشاورزی و صنعت و معدن مشهود است.

هیئت وزیران همچنین بر تلاش بخش های مختلف جهت پشتیبانی از رونق هرچه بیشتر فعالیت های اقتصادی در تولید کالا و خدمات تأکید کرد.

** بررسی وضعیت آلودگی هوای کلانشهرها در جلسه امروز دولت اعضای دولت در ادامه جلسه امروز، به بررسی وضعیت آلودگی هوای کلانشهرها پرداختند و مقرر شد اجرای قانون هوای پاک با جدیت بیشتری پیگیری شود.

بر این اساس، دولت مقرر کرد از ورود خودروهای آلاینده علی الخصوص خودروهای اسقاطی به محدوده کلانشهرها جلوگیری شود.

همچنین مقرر شد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با سرعت بیشتری صورت گیرد و نسبت به گازسوز کردن هرچه سریع تر خودرودهای حمل و نقل عمومی با همکاری وزارتخانه های نفت و صنعت، معدن و تجارت اقدام لازم صورت گیرد.

بررسی مجدد و تصمیم گیری درخصوص طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی، عدم استفاده صنایع بزرگ حاشیه کلانشهرها از مازوت در زمان وارون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بانک مرکزی به هیات دولت از رشد اقتصاد غیرنفتی در 6 ماهه اول سال 98

گزارش بانک مرکزی به هیات دولت از رشد اقتصاد غیرنفتی در 6 ماهه اول سال 98