مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-18اجتماعي

برخورد شبانه محیط زیست با متخلفان پسماندسوزی در شهریار


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از اجرای گشت و پایش شبانه در مناطق استقرار واحدهای بازیافت ضایعات و واحدهای بتن آماده این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فاطمه برنا با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده 20 قانون هوای پاک در برخورد با متخلفان محیط زیستی پسماندسوزی در سطح شهرستان، کارشناسان و ماموران اجرایی این اداره ضمن پایش و نظارت شبانه واحدهای تولیدی و صنایع با متخلفانی که باعث ایجاد آلودگی هوا و مزاحمت های محیط زیستی می شوند، قاطعانه برخورد می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا با هدف کنترل و جلوگیری از پسماندسوزی و بررسی فعالیت احتمالی واحدهای بتن آماده متخلف، در محورهای شهریار به رباط کریم، رضی آباد بالا، شاهد شهر، صباشهر، منطقه استقرار واحدهای بازیافت ضایعات و واحدهای بتن آماده گشت های شبانه از ابتدای آذر ماه و در شرایط اضطرار آلودگی هوا به اجرا در آمد، اظهارکرد: در طی این مدت 22 مورد پسماندسوزی اطفا و برای هشت کارگاه آلاینده اخطاریه کتبی صادر شد.

برنا ادامه داد: بر اساس ماده 20 قانون هوای پاک، انباشت پسماندهای بیمارستانی، صنعتی، پسماندهای خانگی و ساختمانی در معابر عمومی و فضای باز یا سوزاندن آن ها و سوزاندن بقایای گیاهی اراضی زراعی پس از برداشت محصول ممنوع است و متخلفان حسب مورد به جزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شبانه محیط زیست با متخلفان پسماندسوزی در شهریار

برخورد شبانه محیط زیست با متخلفان پسماندسوزی در شهریار