مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-18ورزشي

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی اردکان


بزرگترین پیست موتور کراس کشور در اردکان جمعه همین هفته همزمان با افتتاح فاز نخست آن، میزبان رقابت های موتورسواری قهرمانی کشور خواهد بود.

- همزمان با افتتاح بزرگترین پیست موتورسواری کشور برگزار می شود؛ مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی اردکان ایسنا/یزد بزرگترین پیست موتور کراس کشور در اردکان جمعه همین هفته همزمان با افتتاح فاز نخست آن، میزبان رقابت های موتورسواری قهرمانی کشور خواهد بود.

بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در این رابطه تصریح کرد: پیست موتورسواری اردکان که یاد امام جمعه فقید اردکان به نام مرحوم آیت الله خاتمی(ره) نام گذاری شده است، مورد تایید کمیته فنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان قرار گرفته و بنا به اظهار نظر کارشناسان، بزرگترین پیست های موتورسواری کشور محسوب می شود که برای برگزاری رقابت هایی آسیایی نیز مناسب ارزیابی شده است.

وی با بیان این که فاز نخست این پیست با سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است، از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور موتور کراس در این پیست با حضور ورزشکاران 22 استان کشورمان در روز جمعه 29 آذرماه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی اردکان

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی اردکان