مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:462019-12-16اقتصادي

تبدیل یزد به قطب تولید ماهی تیلاپیای کشور


رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد اعلام کرد: استان یزد با مجوز پرورش 16 هزار تن ماهی تیلاپیا و تکثیر 28 میلیون قطعه، به قطب تولید این ماهی ارزشمند تبدیل می شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد اعلام کرد: استان یزد با مجوز پرورش 16 هزار تن ماهی تیلاپیا و تکثیر 28 میلیون قطعه، به قطب تولید این ماهی ارزشمند تبدیل می شود.

سیّد جمال سجادی پور روز گذشته در جریان بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد از مرکز ملی تحقیقات آبزیان آب های شور در شهرستان بافق و در جلسه کارگروه تیلاپیای استان با اشاره به این مطلب گفت: از سال 1397 با مجوز سازمان محیط زیست کشور یزد جزو چهار استان مجوز دار پرورش تیلاپیا قرار گرفته است که براساس آن سالیانه می تواند میزان 16 هزار تن ماهی تیلاپیا را تولید و به بازار مصرف عرضه کند.

وی با بیان این که استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین پیگیری های مرکز ملی تحقیقات آبزیان آب های شور و شیلات ایران موجب شده تا پنج گونه جدید از این ماهی در اختیار استان قرار داده شود، افزود: همّت و اراده بهره برداران یزدی باعث شده تا کار خارق العاده ای در این زمینه صورت گیرد به گونه ای که در حال حاضر شاهد فعالیت واحد تولیدی هستیم که در سطح 230 مترمکعب توانسته است 43هزار قطعه ماهی تیلاپیا تولید و به بازار مصرف عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل یزد به قطب تولید ماهی تیلاپیای کشور

تبدیل یزد به قطب تولید ماهی تیلاپیای کشور