مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-15فرهنگي

جشنواره نقد کتاب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد


برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب طی مراسمی در موسسه خانه کتاب معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیأت داوران شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردند.

کلیات در این حوزه یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد: نقد و تحلیل کتاب روش تحقیق به زبان ساده ، مراد اسماعیلی، پژوهشنامه انتقادی متون، ش2، اردیبهشت1397.

فلسفه، کلام و عرفان در این حوزه یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد: آسیب ­شناسی کتاب درسی مبانی عرفان نظری با رویکرد تحلیل محتوا و روش ، محمدرضا ارشادی ­نیا، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، بهار و تابستان 1397.

الف) قرآن و حدیث در این حوزه یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد: بازخوانی نقادانه و واکاوی روایات عاشورایی کتاب الهدایه­الکبری خصیبی ، محسن رفعت و وحید شریفی گرم­دره، پژوهشنامه امامیه، ش8، پاییز و زمستان 1397.

ب) فقه و حقوق در این حوزه یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد: نقد کتاب مبانی حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران ، ابراهیم موسی ­زاده، پژوهشنامه انتقادی متون، ش5، مرداد 1397.

علوم اجتماعی الف) علوم اجتماعی در این حوزه یک اثر برگزیده شناخته شد: بررسی و ارزیابی کتاب ایدئولوژی و اتوپیا: مقدمه ­ای بر جامعه ­شناسی شناخت ، فرهنگ ارشاد، پژوهشنامه انتقادی متون، ش12، اسفند 1397.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نقد کتاب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

جشنواره نقد کتاب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد