مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-15بين الملل

هدیه کریسمسی کیم به ترامپ


با نزدیک شدن به پایان ماه عسل دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، دو طرف رفتاری در پیش گرفته اند که می تواند وضع را به قبل از دیدار دو طرف در سنگاپور در حدود یک سال گذشته بر گرداند.

پیونگ یانگ از گفتگو های دو طرف هیچ امتیاز و موفقیتی را برای خود نمی بیند و تنها این ترامپ است که با گرفتن عکس های یادگاری با رهبر کره شمالی خود را پیروز میدان بحران شبه جزیره کره تصور می کند؛ زیرا فکر می کند به مهار آزمایش های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ موفق شده است.

از اینرو از حدود دو ماه پیش مقامات کره شمالی انتقاد از عملکرد و رفتار آمریکا در قبال کره شمالی را آغاز کرده اند و کیم سونگ نماینده این کشور در سازمان ملل اعلام کرد موضوع خلع سلاح هسته ای از میز مذاکره با آمریکا حذف شده است و مذاکرات طولانی با آمریکا لزومی ندارد.

آزمایش اخیر کره شمالی در سایت موشکی که نوع و ابعاد آن برای آمریکا نیز پنهان است اوج مخالفت پیونگ یانگ به بی توجهی کاخ سفید به تحولات شبه جزیره کره است.

علل شکست تلاش های دوست مدارانه ترامپ و کیم در ارزیابی از علل شکست سه دور دیدار و گفتگو های رییس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در سنگاپور، ویتنام و نقطه مرزی کره شمالی و کره جنوبی به موارد مختلف می توان اشاره کرد که به طور اختصار عبارتند از: 1-گفتگو های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کریسمسی کیم به ترامپ

هدیه کریسمسی کیم به ترامپ