مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:252019-12-15دانش

سیاست دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت مهارت آموزی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت مهارت آموزی است.

- عزیز جوانپور در دومین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه در بخش های مختلف دانشگاه ازاد تبریز که در سالن همایش های استاد شهریار دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد، با بیان اینکه دانشجو محور اصلی دانشگاه است که اساس دانشگاه را تشکیل می دهد، اظهار کرد: همه این برنامه ریزی ها برای این است که دانشجویان برای خدمت به جامعه تربیت شوند.

وی با اشاره به تلاش دانشگاه در جهت تربیت نسل جوان، گفت: اینکه در این جشنواره از افراد برگزیده در زیمنه های مختلف تجلیل می شود در راستای معرفی افراد برتر و تلاش برای تربیت دانشجویانی فعال و کوشا در بخش های مختلف است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در موضوعاتی چون قرآن و عترت و پژوهش در این دانشگاه افزود: همه تلاش در این است تا دانشجویان در حوزه های مختلف برای ورود به جامعه و اینکه نقش آفرینی داشته باشند آمادگی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوانپور با بیان اینکه باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت 30 سال از فعالیت خود منشا خدمات زیادی بوده است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز جزو چند واحد برتر کشور در زیمنه های پژوهشی و حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت مهارت آموزی است

سیاست دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت مهارت آموزی است