مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-15دانش

ایجاد 197 مرکز رشد زمینه ساز تبدیل ایده به روش های کاربردی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد بیش از چهار هزار شرکت دانش بنیان در کشور را ماحصل فعالیت مراکز رشد دانست که از 15 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و گفت: - از جمله انتظارات ما از مراکز علم و فناوری تبدیل علم به ثروت و کاربردی کردن پژوهش ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی امروز در بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی توجه به خلاقیت جوانان، ارزش گذاری و هدایت آنها را گامی در جهت توجه به نیروهای انسانی دانست و افزود: این جشنواره بخش محدودی از ظرفیت های محققان کشور است و انتخاب گروهی از برگزیدگان زمینه ای برای توجه به ظرفیت های علمی کشور خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم نیروهای خلاق و جوان در کشور اظهار کرد: امکان احصا و توجه به همه این ظرفیت ها برای مجموعه هایی مانند سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران وجود ندارد، ولی مجموعه های آموزشی مانند وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی که به این ظرفیت ها اشراف دارند، تلاش می کنند تا به ظهور توانمندی های نیروهای جوان کمک کنند.

غلامی سرمایه انسانی را بزرگترین سرمایه هر ملت توصیف کرد و یادآور شد: سرمایه های انسانی آموزش دیده و دانشمند می توانند سرمایه گرانقدری باشند و جوانان این مرز و بوم در طول تاریخ منشأ سرافرازی کشور بوده و هستند و حتما در آینده پرچالش کشور که توانمندی علمی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 197 مرکز رشد زمینه ساز تبدیل ایده به روش های کاربردی

ایجاد 197 مرکز رشد زمینه ساز تبدیل ایده به روش های کاربردی