مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-12سياسي

ساماندهی 5 هزار خادمیار رضوی در مازندران


مسئول امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از ساماندهی 5 هزار و 751 خادمیار رضوی استان خبر داد.

- مرکز مازندران، محمدرضا مسلمی با اشاره به ثبت نام 15 هزار و 751 مازندرانی (5 هزار و 19 نفر خانم، 10 هزار و 732 نفر آقا) در سامانه خادمیاری گفت: تاکنون 10 هزار نفر از این تعداد تایید اولیه شده و بقیه خادمیاران بعد از گذراندن دوره های آموزشی و ساماندهی به خدمت گرفته شده در غیر این صورت، تعیین وضعیت می شوند.

مسئول امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران هدف از تشکیل کانون های خادمیاران استان را حضور افراد مختلف برای رفع محرومیت زدایی، کار های عام المنفعه و خدمات مشابه خدمتی به نیت هشتمین امام شیعیان حضرت رضا علیه السلام عنوان کرد.

محمدرضا مسلمی با بیان اینکه خادمیاران افتخاری امام رضا (علیه السلام) در چهار حوزه وقف و نذر، خادمیاری، فرهنگی اجتماعی و محرومیت زدایی فعالیت دارند افزود: خادمیاران رضوی در مازندران نیز در قالب 260 کانون محلی (مساجد) و 274 کانون تخصصی به محرومان و نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

مسئول امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران بر اجرای همه امور خادمیاران با محوریت امامت، ولایت و رهبری تاکید و هدف اصلی دفاتر نمایندگی را ترویج و توسعه سیره نبوی و فرهنگ رضوی اعلام کرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 5 هزار خادمیار رضوی در مازندران

ساماندهی 5 هزار خادمیار رضوی در مازندران