مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 07:262019-12-12سياسي

آغاز انتخابات الجزائر؛ 24 میلیون حق رأی دارند


آغاز انتخابات الجزائر؛ 24 میلیون حق رأی دارند - انتخابات ریاست جمهوری الجزائر صبح امروز پنجشنبه آغا شد و بیش از بیست و چهار میلیون در بحبوحه فراخوان ها برای تحریم انتخابات، می توانند پای صندوق رأی بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز پنجشنبه (دوازدهم دسامبر) درهای مراکز أخذ رأی روی مردم الجزائر باز شد تا هشت ماه پس از کناره گیری عبدالعزیز بوتفلیقه از قدرت، رییس جمهور جدید را انتخاب کنند.

  وبگاه خبری النهار الجزائر نوشت، بیش از بیست وچهار میلیون الجزائری امروز حق رأی دارند و این اولین بار است که مسئول برگزاری انتخابات کمیته ملی مستقل شامل پنجاه عضو از فن سالاران ملی است.

    شب گذشته، هزاران نفر از معترضان در پایتخت الجزایر تظاهرات کردند و خواستار لغو انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، معترضان خواستار کناره گیری همه عناصر سیاسی وابسته به دولت عبدالعزیز بوتفلیقه هستند که پیشتر و در فروردین سال جاری (1398) در پی تظاهرات های مردمی از قدرت کنار رفت.

روزنامه الشروق الجزائر، امروز با بدبینی به نتیجه انتخابات در گزارشی با تیتر از رؤیای ریاست جمهوری تا کابوس سلول انفرادی نوشت، الجزائری ها امروز رییس جمهور نُهم خود را انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخابات الجزائر؛ 24 میلیون حق رأی دارند

آغاز انتخابات الجزائر؛ 24 میلیون حق رأی دارند