مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-08سياسي

غرس شدن 14 میلیون اصله نهال در کشور


در طرح نهضت سبز که از 14 آذر در کشور آغاز شده تاکنون بیش از 14 میلیون اصله نهال در کشور غرس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در گردهمایی روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان گلپایگان به آیات و روایات در مورد انفال اشاره کرد و گفت: موضوع انفال و درخت موضوع گسترده ای است که در قرآن کریم هم حدود هزار آیه با موضوع آب و خاک و جنگل و کشاورزی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبایی نژاد افزود: ائمه جمعه و جماعات می توانند با اشراف کامل نسبت به موضوع انفال و نعمت های الهی در آگاهی مردم نسبت به مباحث منابع طبیعی به صورت ویژه ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام علی اکبر عسکری؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان نیز در این گردهمایی گفت: این گردهمایی به منظور فرهنگ سازی برای حفاظت از منابع طبیعی با کمک ائمه جماعات برگزار شد.

در این گردهمایی که ائمه جمعه و جماعات شهرستان گلپایگان از طرح پخش سیلاب منطقه تخت عباس گلپایگان بازدید کردند مهدی رمدان؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلپایگان گفت: این طرح به طول 1750 متر و ارتفاع 4 متر با اعتبار 30 میلیارد ریالی صندوق توسعه ملی در سال جاری احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس شدن 14 میلیون اصله نهال در کشور

غرس شدن 14 میلیون اصله نهال در کشور