مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 20:102019-12-07سياسي

درخشش غرفه ایران در بازارچه خیریه دیپلماتیک سارایوو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو، بازارچه دیپلماتیک خیریه بوسنی و هرزگوین با حضور سفارتخانه های خارجی مقیم در محل نمایشگاه بین المللی اسکندریه در مرکز شهر سارایوو برگزار شد؛ هزاران نفر از شهروندان بوسنی هرزگوین از این نمایشگاه بازدید کردند.

در این بازارچه، غرفه سفارت جمهوری اسلامی ایران که با همت همسران دیپلمات های ایرانی و برخی دیگر از بانوان هموطن برپا شده بود، با استقبال گسترده و کم نظیر سفرا و دیپلمات های مقیم و انبوه مراجعین بوسنیایی قرار گرفت.

در بازارچه خیریه دیپلماتیک امسال بوسنی حدود 40 سفارت خارجی و 80 انجمن بوسنیایی حضور داشتند و عواید ناشی از این بازارچه صرف امور خیریه برای کمک به کودکان و نوجوانان در سراسر بوسنی و هرزگوین می شود.

سال گذشته مبلغ 110 هزار یورو عواید این بازارچه به موسسات خیریه بوسنیایی اهدا شد.

محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی در سارایوو با حضور در بازارچه خیریه دیپلماتیک از غرفه ایران بازدید و از همکاران سفارت، رایزنی فرهنگی و بویژه بانوان فعال ایرانی قدردانی کرد.

برخی سفرا و روسای نمایندگی های خارجی در بازدید از بازارچه تصریح داشتند که غرفه ایران برترین غرفه نمایشگاه به لحاظ تنوع محصولات ارائه شده و استقبال بازدید کنندگان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش غرفه ایران در بازارچه خیریه دیپلماتیک سارایوو

درخشش غرفه ایران در بازارچه خیریه دیپلماتیک سارایوو