مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-06سياسي

فتنه گران بدانند مردم دست از انقلاب برنمی دارند


در حوادث اخیر بسیاری از فتنه گران با پوشاندن چهره تلاش کردند تا شناسایی نشوند و با عنوان بنزین مردم را به خیابان ریختند و امکانات مردم را به آتش کشیدند؛ - ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: در حوادث اخیر بسیاری از فتنه گران با پوشاندن چهره تلاش کردند تا شناسایی نشوند و با عنوان بنزین مردم را به خیابان ریختند و امکانات مردم را به آتش کشیدند؛ ولی مردم با بصیرت نقاب از چهره فتنه گران برداشتند و پای انقلاب خود ایستادند.

حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نمازجمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: فتنه گران بدانند این ملت از این انقلاب دست برنمیدارند، انقلاب اسلامی رژیم 2500 ساله طاغوت را به زباله دان تاریخ انداخت به همین جهت مستکبران که با ترور 17 هزار نفر و به راه انداختن جنگ تحمیلی راه به جایی نبردند فتنه را در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: دشمن فتنه 78، 88 و 98 را در صورت داد ولی باز هم راه به جایی نبرد چون ملت پای انقلاب خود ایستاده اند؛ فتنه گران با غبارآلودکردن فضا تلاش داشتند تا چهره کریه آنان دیده نشده و شناخته نشوند.

امام جمعه موقت قزویت تصریح کرد: در اتفاقات اخیر بسیاری از فتنه گران با پوشاندن چهره تلاش کردند تا شناسایی نشوند و با عنوان بنزین مردم را به خیابان ریختند و امکانات مردم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه گران بدانند مردم دست از انقلاب برنمی دارند

فتنه گران بدانند مردم دست از انقلاب برنمی دارند