مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:302019-12-05دانش

پذیرای نقدهای سازنده دانشجویان هستیم


فرماندار بشاگرد در دیدار با دانشجویان گفت: از نقدهای سازنده دانشجویان و اساتید شهرستان استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشاگرد، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد، عصر امروز با فرماندار این شهرستان دیدار داشتند.

در این دیدار ابتدا جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه مطالبات و مشکلات مردم را در قالب نقد مطرح کردند و از فرماندار شهرستان بشاگرد پاسخ خواستند.

مشکل اشتغال، ملاک انتخاب مدیران اجرایی، عدم نظارت دقیق بر بازار توسط نهادهای مسئول، مشکل راه های روستایی شهرستان، اقدامات انجام شده در خصوص شعار سال، بی برنامگی دولت در خصوص سهمیه بندی بنزین و فعالیت های انجام گرفته در خصوص جلوگیری از افزایش مواد مخدر صنعتی در شهرستان از جمله مواردی بود که که دانشجویان و اساتید به آن اشاره داشتند که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمد محمودی ضمن تبریک پیشاپیش روز دانشجو در پاسخ به سؤالات دانشجویان گفت: ما در گذشته وابسته به واردات بنزین بودیم و اکنون با تلاش همین دانشجویان در زمینه تولید بنزین خودکفا شده ایم.

وی در پاسخ به سوال اقدامات اخیر دولت در خصوص ایجاد اشتغال در شهرستان بشاگرد گفت: بخش عمده ای از اعتبارات تملک شهرستان به اداره منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرای نقدهای سازنده دانشجویان هستیم

پذیرای نقدهای سازنده دانشجویان هستیم