مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-05سياسي

سفر عراقچی به کویت و رایزنی با معاون وزیر خارجه این کشور


معاون وزیر خارجه ایران که به منظور تشریح ابتکار صلح هرمز به کویت سفر کرده در دیدار با همتای کویتی از مذاکرات بین دولت نجات ملی یمن و سایر طرف ها استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان امروز پنجشنبه 14 آذر 1398 در ملاقات با خالد جارالله قائم مقام وزارت خارجه کویت بر عزم جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه و تحکیم مناسبات با کشورهای منطقه تاکید کرد.

  عراقچی که به منظور تشریح ابتکار صلح هرمز به کویت سفر کرده است، در این دیدار گفت: کشورهای حوزه تنگه هرمز و خلیج فارس با برخورداری از ظرفیت ها و توانمندی های خود می توانند آینده ای شکوفا و روشن را برای منطقه رقم بزنند.

  معاون سیاسی کشورمان افزود: ایران قائل به همکاری دسته جمعی توسط کشورهای منطقه برای تامین امنیت بوده و گفتگو را یگانه  راه حل نیل به این همکاری و غلبه بر مشکلات می داند.

عراقچی با تشریح اصول و اهداف پویش صلح هرمز (امید) که از سوی رییس جمهوری کشورمان در اجلاس اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارایه شد، گفت: این ابتکار چارچوب مناسبی را برای کشورهای منطقه در جهت تحکیم صلح و ثبات،  و ارتقای همکاری های دوجانبه و چندجانبه به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر عراقچی به کویت و رایزنی با معاون وزیر خارجه این کشور

سفر عراقچی به کویت و رایزنی با معاون وزیر خارجه این کشور