مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-05سياسي

بزرگترین خیر از دیدگاه فرزند مرحوم محمدعلی فرشچیان


بانو پروین فرشچیان فرزند مرحوم محمدعلی فرشچیان که نامی ماندگار در حوزه امور خیر دارد، از دیدگاه پدرش به زندگی و امور خیرخواهانه می گوید و معتقد است «بزرگترین خیر برای بانوان سازندگی در خانواده و امور خیرخواهانه است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بنیاد مرحوم محمدعلی فرشچیان نامی ماندگار در حوزه خیریه کشور است که این میزان سخاوت و بخشندگی را وامدار اتصال به ذات باریتعالی مبدأ سخاوت و توسل به ائمه اطهار به ویژه امام حسین (ع) است.

خانواده فرشچیان که از دوران کودکی با آوای دعای صباح حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرائت شده توسط مرحوم فرشچیان هر روز خود را آغاز می کردند به برکت این دعا ضمن وسیع تر شدن رزق و روزی در میان مردم عزیز و محترم بوده و هر روز منشا کارهای خیرخواهانه هستند به طوری که امروزه بیمارستان ها و مدارس متعددی به نام بنیاد فرشچیان است.

  مرحوم فرشچیان و همسرش در سختی ها مثبت نگر بودند  بانو پروین فرشچیان فرزند مرحوم محمدعلی فرشچیان ریشه اصلی این میزان سخاوت و بخشندگی را پدر و مادری با ویژگی های خاص از جمله بخشندگی و سخاوت و همراه در امور مثبت و سازنده زندگی می داند و می گوید: مرحوم محمدعلی فرشچیان و همسرش سختی های زندگی را با همفکری و همراهی یکدیگر پشت سر گذاشته و راه مثبتی برای پیشبرد امور می یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خیر از دیدگاه فرزند مرحوم محمدعلی فرشچیان

بزرگترین خیر از دیدگاه فرزند مرحوم محمدعلی فرشچیان