مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:252019-12-05اقتصادي

طرح «بسیج همگانی نهالکاری» در کشور کلید خورد/ غرس 70 هزار اصله نهال در استان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح «بسیج همگانی نهالکاری» در سطح کشورحدود 14 میلیون و در این استان نیز 70 هزار اصله نهال غرس می شود.

- طرح بسیج همگانی نهالکاری در کشور کلید خورد/ غرس 70 هزار اصله نهال در استان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح بسیج همگانی نهالکاری در سطح کشورحدود 14 میلیون و در این استان نیز 70 هزار اصله نهال غرس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمدی مقدم صبح امروز در آیین آغاز طرح بسیج همگانی نهالکاری در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از 14 آذرماه در استان آغاز و 15 اسفندماه در استان ادامه دارد، گفت: در آغاز این طرح حدود 14 میلیون اصله نهال در مساحتی بالغ بر 42 هزار هکتار از عرصه های ملی غرس و پیش بینی می شود تا پایان اجرای این طرح این عدد به 34 میلیون اصله نهال برسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز یکی از ملزومات توسعه در کشورهای پیشرفته در جهان بوده است، ادامه داد: در این استان نیز 70 هزار اصله نهال در طرح طرح بسیج همگانی نهالکاری غرس می شود.

وی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح توسعه فضای سبز، جلوگیری از فرسایش خاک، تولید آب و جلوگیری از افزایش آلودگی هوا  و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بسیج همگانی نهالکاری» در کشور کلید خورد/ غرس 70 هزار اصله نهال در استان

طرح «بسیج همگانی نهالکاری» در کشور کلید خورد/ غرس 70 هزار اصله نهال در استان