مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:052019-12-04فرهنگي

11 گروه نمایشی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر کردی سقز راه یافت


بر اساس اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، در مجموع 11 نمایش داخلی و خارجی در بخش مسابقه این رویداد اجرا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جلال قلعه شاخانی در جلسه با اعضای دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر کُردی سقز، اظهار داشت: جشنوار تئاتر کُردی سقز موجب شور و نشاط اجتماعی همراه با ارتقای بینش فرهنگ جامعه می شود و بر همین اساس لازم است شانزدهمین دوره این آن با همت مضاعف ستاد اجرایی جشنواره در روزهای آینده پیش رود.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره از 19 تا 23 آذر ماه جاری در سقز برگزار می شود، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، بسترهای لازم برای برگزاری شانزدهمین دوره این جشنواره با حضور 11 گروه هنرهای نمایشی فراهم است.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز نیز در ادامه این جلسه با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار65 اثر شامل 48 اثر داخلی و 17 اثر خارجی به دبیرخانه شانزدهمین دوره این جشنواره رسید.

هیوا حاجی محمدی گفت: آثار رسیده در بخش بین الملل از کشورهای ترکیه (استانبول، دیاربکر)، سوئد، سوریه و از شهرهای اقلیم کردستان عراق و آثار داخلی نیز از استان های خراسان شمالی، تهران، ایلام، کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 گروه نمایشی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر کردی سقز راه یافت

11 گروه نمایشی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر کردی سقز راه یافت