مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-03اقتصادي

اجرای 21 رزمایش خدمات متعالی به ظرفیت 2688 نفرساعت در سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: 21 رزمایش خدمات متعالی به ظرفیت دو هزار و 688 نفرساعت از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این شرکت اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی زاده ظهر امروز در رزمایش آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمال شرق کشور اظهار کرد: اجرای رزمایش های خدمات متعالی، گام مؤثری برای تحقق حماسه اقتصادی در عرصه صنعت توزیع برق محسوب می شود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق استان سمنان در راستای بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق با شناسایی شبکه های قدیمی و عارضه دار و با بسیج کلیه امکانات و نیروهای عملیاتی و پشتیبانی، رزمایش های خدمت متعالی را با صرف کوتاه ترین مدت زمان ممکن و اعمال کمترین میزان خاموشی به مشترکان به انجام می رساند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این که اجرای این طرح جهادی ضربتی، رضایت مندی مناسبی را برای مشترکان در پی داشته است، افزود: تقویت موضوع پدافند غیرعامل، افزایش آمادگی و توان نیروی انسانی در زمان بحران های احتمالی و ارتقای پایداری شبکه، ازجمله اهداف اجرای این برنامه محسوب می شود.

موسوی زاده اضافه کرد: تمرین مدیریت، اجرای کار گروهی، تقویت ارتباطات، ترویج همیاری متناسب بین همکاران، افزایش آمادگی برای زمان بحران، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 21 رزمایش خدمات متعالی به ظرفیت 2688 نفرساعت در سمنان

اجرای 21 رزمایش خدمات متعالی به ظرفیت 2688 نفرساعت در سمنان