مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-03سياسي

آزاده بود و به هیچ گروهی تعلق نداشت


نخستین نشست از سلسله نشست های «شب های روشن» در کتابخانه ملی ایران، عبدالله انواربه توصیف شخصیت جلال آل احمد پرداخت و گفت: آل احمد آزاده بود و به هیچ گروهی تعلق نداشت.

- نخستین نشست از سلسله نشست های شب های روشن در کتابخانه ملی ایران، عبدالله انواربه توصیف شخصیت جلال آل احمد پرداخت و گفت: آل احمد آزاده بود و به هیچ گروهی تعلق نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین نشست شب های روشن با یاد جلال آل احمد با حضور عبدالله انوار و سعید محبی در موزه کتاب و میراث مستند سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

در این نشست عبدالله انوار به عنوان قدیمی ترین دوست جلال آل احمد به توصیف او پرداخت و گفت: من 76 سال پیش با جلال آل احمد در دانشسرای عالی آشنا شدم.

او در خانواده ای مذهبی متولد شد و پس از جدایی او از خانواده نیز آثار تربیت مذهبی در کارهایش دیده می شد.

این پژوهشگر با اشاره به میهن پرستی جلال آل احمد گفت: جلال چیزی را برای مقام نمی نوشت و آزادی در خونش بود و با نهایت قدرت کار می کرد.

وی ادامه داد: نسل جدید باید آثار جلال را بخواند، او معتقد بود پول و مقام نسل جدید را به نابودی می کشاند و نباید برای پول و مقام اخلاق را از دست داد و براساس فسلفه یونانی در جامعه ای که پول ارزش پیدا کند احترام از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاده بود و به هیچ گروهی تعلق نداشت

آزاده بود و به هیچ گروهی تعلق نداشت