مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-03اقتصادي

مستمری معلولان در دولت یازدهم افزایش یافت/ تحصیل رایگان معلولان در دانشگاه آزاد


استاندار همدان با بیان اینکه دولت برای تأمین نیازهای مالی و مستمری معلولان تلاش کرده است گفت: مستمری و یارانه معلولان یک نفره در ابتدای دولت یازدهم 50 هزار تومان بود که امروز این مبلغ حدود 945 هزار تومان تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید سعید شاهرخی ظهر امروز در آیین روز جهانی معلولان توانمند با بیان اینکه روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم است تا توانایی و شرایط ویژه آنها در جامعه شناسانده شود اظهار کرد: اگر چه معلولیت محدودیت هایی را به وجود می آورد اما استعداد و توانمندی این افراد مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه این قشر از جامعه موفقیت های قابل توجهی در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کسب کرده اند افزود: در استان همدان شاهد توفیقات روزافزون معلولان با استعداد و توانمند هستیم.

 استاندار همدان با تاکید بر اینکه افکار عمومی باید متوجه توانایی و ویژگی برجسته معلولان باشند تصریح کرد: در عرصه های تولید، علمی و فرهنگی معلولان نقش آفرین هستند که باید به این مهم توجه شود.

وی با بیان اینکه اگرچه ضایعه ای برای این افراد ایجاد شده اما از توانایی و استعداد این قشر چیزی کم نشده است عنوان کرد: از دستگاه های مختلف اجرایی می خواهیم تا به این مهم توجه کرده و شرایط زندگی این افراد تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری معلولان در دولت یازدهم افزایش یافت/ تحصیل رایگان معلولان در دانشگاه آزاد

مستمری معلولان در دولت یازدهم افزایش یافت/ تحصیل رایگان معلولان در دانشگاه آزاد