مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:462019-12-01پزشكي

ارائه خدمات رایگان به بیماران ایدز در گیلان


نامعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ارائه خدمات بهداشتی رایگان به افراد دارای ایدز در برخی از شهرستان های گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان گیلان به شناسایی بیماری ایدز توجه بسیار زیاد شده است، اظهار کرد: این بیماری از طریق مختلف وارد بدن انسان می شود که باید با شناسایی آن و افرادی که دارای این بیماری هستند از پیشرفت آن جلوگیری کرد زیرا با راهکارهایی می توان افراد مبتلابه این بیماری به زندگی خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تعداد افراد مبتلا شده به ویروس ایدز در استان گیلان گفت: بر اساس آخرین غربالگری و آمار در استان گیلان 394 مورد بیماری ایدز در چند سال گذشته شناسایی شده است که 17 درصد آن زنان و 83 درصد مردان هستند که بیش از 100 مورد از این افراد جان باختند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به ارائه خدمات مناسب به افراد دارای بیماری ایدز تصریح کرد: فرد مبتلابه این بیماری نباید خود را از جامعه دور دانسته و باید به مانند یک فرد سالم زندگی خود را ادامه دهد به همین دلیل در شهرستان های رشت، بندرانزلی، تالش و لاهیجان به افراد دارای بیماری ایدز خدمات رایگان داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان به بیماران ایدز در گیلان

ارائه خدمات رایگان به بیماران ایدز در گیلان