مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:552019-12-01سياسي

پیشرفت 85 درصدی باغ موزه لرستان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان، گفت: با توجه به روند پیشرفت و برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان، گفت: با توجه به روند پیشرفت و برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

حجت الله ناصرپور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب در پنجم آذر 58 بسیج را تأسیس کرد و بسیج به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی وجود بسیج را وجودی حرکت آفرین، مانا و مستحکم توصیف کرد و با ذکر این مطلب که بسیج هر روز زنده تر و پاینده تر می شود، اضافه کرد: دشمنان با همکاری صدام و 36 کشور جنگ ناجوانمردانه را به ما تحمیل کردند؛ اما حضور بسیجیان موجب شکست آنان شد.

ناصرپور با یادآوری این مطلب که 205 سال گذشته، کشورهای آذربایجان و گرجستان را بدون هیچ گونه مقاومتی از دست دادیم؛ چراکه کشور توان مقابله با روس ها را نداشت، گفت: در زمان فتحعلی شاه، نخجوان و ارمنستان و در دوره محمدشاه، افغانستان و هرات را از دست دادیم و در عهد ناصرالدین شاه ترکمنستان و ازبکستان از ایران جدا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 85 درصدی باغ موزه لرستان

پیشرفت 85 درصدی باغ موزه لرستان