مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-30اقتصادي

اجرای نهضت درختکاری مشارکتی در کرمانشاه با غرس 842 هزار اصله نهال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از اجرای نهضت درختکاری مشارکتی در استان با غرس 842 هزار اصله نهال خبر داد.

- انشاءالله کولانی امروز (نهم آذر) در نشست خبری نهضت درختکاری مشارکتی برای ایرانی سرسبز اظهار کرد: مراسم نمادین اجرای این نهضت 14 آذر همزمان با سراسر کشور در منطقه چالابه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کولانی گفت: قرار است در قالب نهضت درختکاری مشارکتی 14 میلیون اصله نهال در کشور غرس شود که سهم استان کرمانشاه از این میزان غرس 842 هزار اصله نهال خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: در طرح نهضت درختکاری مشارکتی قرار است توسعه جنگل کاری در سطح بیش از 3400 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان را در سال جاری شاهد باشیم که 1010 هکتار آن نهال کاری بوده که 500 هکتار آن به صورت مشارکتی با شرکت ها، موسسات و پادگان ها انجام خواهد شد و 2400 هکتار دیگر هم به توسعه جنگل کاری با بذر اختصاص دارد.

کولانی گفت: اجرای نهضت درختکاری مشارکتی از اواسط آبان در استان شروع شده و تلاش شده تا در هر شهرستانی از گونه های بومی و سازگار با اقلیم آن شهرستان استفاده شود.

کولانی هدف از اجرای طرح نهضت درختکاری مشارکتی را تلاش برای پای کار آوردن مردم در حوزه حفاظت و حراست از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های خدادادی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نهضت درختکاری مشارکتی در کرمانشاه با غرس 842 هزار اصله نهال

اجرای نهضت درختکاری مشارکتی در کرمانشاه با غرس 842 هزار اصله نهال