مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-30اقتصادي

غرس 70 هزار اصله نهال در چهارمحال و بختیاری در روز جهانی خاک


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح «بسیج همگانی نهالکاری» خبر داد و گفت: در این طرح بیش از 70 هزار اصله نهال در مساحتی بالغ بر 260 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان غرس می شود.

- غرس 70 هزار اصله نهال در چهارمحال و بختیاری در روز جهانی خاک مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح بسیج همگانی نهالکاری خبر داد و گفت: در این طرح بیش از 70 هزار اصله نهال در مساحتی بالغ بر 260 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان غرس می شود.

علی محمدی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به مناسبت روز جهانی خاک در چهاردهم آذرماه 98، همزمان با سراسر کشور، طرح بسیج همگانی نهالکاری در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح با شعار نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز با مشارکت بسیج سازندگی، سازمان های مردم نهاد، شهرداری ها و دهیاری ها، صدا و سیما، ستاد نضت سبز، همیاران طبیعت و تعاونی ها در شهرستان های استان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در این طرح  بیش از 70 هزار اصله نهال در مساحتی بالغ بر 260 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان غرس می شود؛ با توجه به توپوگرافی منطقه در هر هکتار حدود 250 چاله حفر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 70 هزار اصله نهال در چهارمحال و بختیاری در روز جهانی خاک

غرس 70 هزار اصله نهال در چهارمحال و بختیاری در روز جهانی خاک