مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 01:302019-11-29اقتصادي

سرانجام طرح ساماندهی آموزش عالی چه شد؟ / کاهش دانشگاه های دولتی به 60 مرکز


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزانه کرمی- بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری عتف در سال 96 با ارائه طرحی با عنوان ساماندهی آموزش عالی در جهت ماموریت گرا شدن دانشگاه ها بر اساس مزیت منطقه ای، - طرح ساماندهی آموزش عالی از سال 96 در دستور کار قرار گرفته است، اما اکنون بعد از گذشت 3 سال و اتمام مدت پیش بینی شده هنوز به مرحله اجرا نرسیده است به طوری که نوید اجرای آن را به سال 99 داده اند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزانه کرمی- بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری عتف در سال 96 با ارائه طرحی با عنوان ساماندهی آموزش عالی در جهت ماموریت گرا شدن دانشگاه ها بر اساس مزیت منطقه ای، مهارت آموزی و افزایش کیفیت آموزشی، اصلاح رشد ناموزون آموزش عالی، افزایش بی رویه دانشگاه ها و آمار بالای جمعیت دانشجویی (معادل 5 برابر میانگین جهانی دانشجویان) تدوین شد.

تدوین طرح ساماندهی آموزش عالی به مذاق چه کسانی خوش نیامد!تدوین طرح ساماندهی آموزش عالی در اوایل کار به مذاق خیلی ها خوش نیامد و صدای اعتراض آنها را بلند کرد.

در همان زمان بود که یعقوب محمدی فر، رییس دانشگاه بوعلی سینای همدان طی مصاحبه ای اعلام کرد: حالا که مسئولان می خواهند با ورود به این زمینه برخی از دانشگاه های وابسته به دستگاه های دولتی و البته دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام طرح ساماندهی آموزش عالی چه شد؟ / کاهش دانشگاه های دولتی به 60 مرکز

سرانجام طرح ساماندهی آموزش عالی چه شد؟ / کاهش دانشگاه های دولتی به 60 مرکز