مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 08:102019-11-26اقتصادي

پیگیری 6 طرح سرمایه گذاری گوگردی با سرمایه گذاری ریالی و ارزی در سرخس


6 طرح سرمایه گذاری گوگردی در مجاورت پالایشگاه خانگیران سرخس با 153 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 3 میلیون یورو ارزی پیگیری شد.

- پیگیری 6 طرح سرمایه گذاری گوگردی با سرمایه گذاری ریالی و ارزی در سرخس 6 طرح سرمایه گذاری گوگردی در مجاورت پالایشگاه خانگیران سرخس با 153 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 3 میلیون یورو ارزی پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: این طرحها با هدف تولید گرانول اوره با پوشش گوگردی، پاستیل گرانولی، گوگرد بنتونیت، میکرونیزه و گوگرد مکعبی پیگیری شده است.

علی رسولیان در جلسه پیگیری طرحهای سرمایه گذاری در سرخس و طرحهای گوگردی با اشاره به ظرفیت گسترده شهرستان سرخس، بر توسعه و آبادانی شتابان بر ضرورت برنامه ریزی و هدفگذاری دقیق و همه جانبه در بخش های این شهرستان از جمله حوزه انرژی با استقاده از پتانسیل بخش خصوصی تاکید کرد.

وی گفت: سرخس قطب انرژی گازی خراسان رضوی محسوب می شود و این استان با هدف پرهیز از خام فروشی گوگرد اقدامات و سرمایه گذاری متنوعی در این شهرستان انجام داده است.

عاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سرخس علاوه بر برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی، در حوزه های مختلف چون خدمات فنی و مهندسی در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری 6 طرح سرمایه گذاری گوگردی با سرمایه گذاری ریالی و ارزی در سرخس

پیگیری 6 طرح سرمایه گذاری گوگردی با سرمایه گذاری ریالی و ارزی در سرخس