مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-26اجتماعي

خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه افتتاح 17 پروژه منطقه 17 که صبح امروز سه شنبه انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: - شهردار تهران در حاشیه افتتاح 17 پروژه منطقه 17 که صبح امروز سه شنبه انجام شد در جمع خبرنگاران به سوالاتی پیرامون حجم خسارت اغتشاشات در شهر و آلودگی هوا پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه افتتاح 17 پروژه منطقه 17 که صبح امروز سه شنبه انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: خسارت اغتشاشات برآورد شده و در سطح مناطق 22 گانه کم بوده به شکلی که یک بی آر تی و یکی از نواحی ما آسیب دیده است.

وی در خصوص ارائه گزارش در مورد عملکرد شهرداری در بارش برف اخیر اظهار کرد: در مورد برف گزارش آماده شده است و فکر می کنیم کسانی که می توانستند بهتر عمل کنند را برکنار کردیم اما این بحث داخلی است و خیلی نیازی ندارد که داد بزنیم.

برای کسانی که مسئولیت دارند این برکناری ها پیام لازم را به همراه دارد.

حناچی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه کاهش آلودگی هوا گفت: فیلتر دوده تعدادی از اتوبوس های شهر تهران در حال نصب است و در این مسیر از شرکت های دانش بنیان کمک گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟

خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟