مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 17:402019-11-25بين الملل

کشته و زخمی شدن 350 تن از نیروهای ائتلاف سعودی در تعز


جنبش انصارالله یمن امروز (دوشنبه) اعلام کرد، بمباران و حملات پهپادی توسط نیروهای انصارالله به پایگاه ائتلاف عربی در استان تعز بیش از 350 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

- جنبش انصارالله یمن امروز (دوشنبه) اعلام کرد، بمباران و حملات پهپادی توسط نیروهای انصارالله به پایگاه ائتلاف عربی در استان تعز بیش از 350 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ما با 9 موشک بالستیک و بیش از 20 پهپاد نیروهای متجاوز و مزدوران به وطن را در منطقه المخا هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: این حمله به کشته و زخمی شدن بیش از 350 تن انجامید که برخی از این افراد دارای تابعیت سعودی و برخی دیگر اماراتی و سودانی بودند.

همچنین در پی این حملات 5 مخزن سلاح و تعدادی تجهیزات و خودروهای زرهی در اردوگاهِ هدف قرار گرفته شده منهدم شد و تعدادی از رادارها و آتشبارهای پاتریوت از کار افتاد.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: این عملیات در واکنش به نقض های ائتلاف متجاوز و دست نشانده های آن در ساحل غربی و ادامه تجاوزات آنها علیه آحاد ملت یمن در استان الحدیده صورت گرفته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 350 تن از نیروهای ائتلاف سعودی در تعز

کشته و زخمی شدن 350 تن از نیروهای ائتلاف سعودی در تعز