مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:162019-11-25سياسي

نظر ابتکار درباره موثرترین سازوکار مقابله با خشونت علیه زنان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت، می گوید: این معاونت کماکان مراکز مداخله و اورژانس اجتماعی را یکی از موثرترین و کارآمدترین ساز و کارها در مقابله با خشونت علیه زنان و کودکان می داند.

- نظر "ابتکار" درباره موثرترین سازوکار مقابله با خشونت علیه زنان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت، می گوید: این معاونت کماکان مراکز مداخله و اورژانس اجتماعی را یکی از موثرترین و کارآمدترین ساز و کارها در مقابله با خشونت علیه زنان و کودکان می داند.

معصومه ابتکار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده در راستای کاهش خشونت علیه زنان برنامه های مختلفی را پیگیری کرده است، افزود: یکی از این برنامه ها، بحث قانون است که موضوع لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت بوده است و با پیگیری های انجام شده، این لایحه هم اکنون در کمیسیون لوایح دولت در دست بررسی است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده درباره تاثیر لایحه مذکور در میزان کاهش خشونت اظهار کرد: این لایحه دارای دو جنبه بازدارندگی و آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر ابتکار درباره موثرترین سازوکار مقابله با خشونت علیه زنان

نظر ابتکار درباره موثرترین سازوکار مقابله با خشونت علیه زنان