مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 15:252019-11-24سياسي

همایش «نقش نظام قضایی در توسعه ملی» در قم برگزار می شود


دبیرعلمی همایش نقش نظام قضایی در توسعه ملی از برگزاری سومین نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی در قالب این همایش در دانشگاه مفید خبر داد وگفت: - چالش های نظام قضایی در این همایش بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا یوسفی در نشست خبری که امروز یکشنبه در دانشگاه مفید برگزار شد، به برگزاری نکوداشت مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی در قالب همایشی علمی خبر داد و اظهار کرد: تا کنون سه نکوداشت برای تجلیل از مقام علمی مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی برگزار شده است و با توجه به اینکه این عالم ربانی در دوره حیاتشان برای جامعه منفعت داشتند به دنبال این هستیم که یاد و خاطره آنان بتواند برای جامعه مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه نکوداشت دوم مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی که سال گذشته برگزار شد، بیان کرد: در این مراسم مسائل جدی جامعه مورد توجه قرار گرفت که از آن جمله می شود به مباحثی مانند آزادی عقیده، ارتداد و فقر اشاره کرد.

عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه مفید افزود: مسئله فقر یکی از مباحثی بود که از دغدغه های آیت الله موسوی اردبیلی محسوب می شد و در این راستا از دو نفر از متخصصین دعوت شد که در این زمینه به ایفای سخن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «نقش نظام قضایی در توسعه ملی» در قم برگزار می شود

همایش «نقش نظام قضایی در توسعه ملی» در قم برگزار می شود