مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:202019-11-24اجتماعي

ذخیره 32هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیراستان تهران


معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران از ذخیره 32هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیر و کوهستانی استان تهران خبر داد.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راهداری در فصل بارش ها در سطح استان تهران اظهار داشت: امسال بارش های زود هنگامی را در سطح استان تهران از آبان ماه سال جاری شاهد بودیم و این بارش ها که با کاهش دماو نفوذ جریانات سرد جوی همراه بود بارش برف را در مناطق شرق و شمال شرق استان تهران به وجود آورد.

وی در خصوص ریزش برف در ماطق مختلف استان تهران گفت: این ریزش ها به طوری بود که در حوزه شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پردیس و شمیرانات حوزه تهران شامل محورهای تهران به سمت دماوند، دماوند به سمت فیروزکوه و فیروزکوه به سمت گردنه گدوک و همچنین محور تهران به سمت جاجرود، جاجرود به سمت محور هراز و شمال، و گردنه قوچک در محور لواسانات به سمت فشم و ارتفاعات دیزین و محور امام زاده داود در حوزه شهرستان تهران به لطف خدا از 24 آبان ماه سال جاری تا کنون شاهد بارش برف بودند.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه در محورهای برف گیر در چند مرحله شن و نمک پاشی صورت گرفته است افزود: سنوات قبل برنامه ریزی که برای طرح زمستانه راهداری انجام می گرفت رسما از اول آذر ماه اغاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 32هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیراستان تهران

ذخیره 32هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیراستان تهران