مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 08:202019-11-24اجتماعي

آغاز جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه دو کشور در لرستان


مرحله منطقه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه دو کشور در مرکز لرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله منطقه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در منطقه دو کشور، طی روزهای سوم و چهارم آذرماه 1398 با حضور قصه گویان هفت استان لرستان، قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام و کردستان در خرم آباد برگزار می شود.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در این رابطه، اظهار داشت: 598 قصه گو از 7 استان در بخش زنان و مردان در این جشنواره شرکت کردند که پس از برگزاری جشنواره های استان 35 نفر به مرحله منطقه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافتند و از این تعداد پنج نفر به مرحله ملی که همزمان با شب یلدای 98 در تهران برگزار می شود راه می یابند.

وی، افزود: بیست و دومین جشنواره بین الملی قصه گویی با شعار آینده ساختنی است ، رویکرد تمرین زندگی و محوریت موضوعی قصه ی زندگی من با توجه به برنامه ریزی و اعلام دبیرخانه مرکزی بین 5 منطقه تقسیم شد که منطقه 2 کشور به لرستان اختصاص پیدا کرد و در روزهای سوم و چهارم آذر میزبان استان های غرب کشور و استان قم خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان این نکته که این مرحله از جشنواره دارای برنامه های جنبی نیز است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه دو کشور در لرستان

آغاز جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه دو کشور در لرستان