مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:552019-11-22سياسي

موضع گیری رهبری فصل الخطاب شد


ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: موضع گیری رهبری فصل الخطاب شد.

آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد، اظهار کرد: موضع گیری مقام معظم رهبری در حمایت از تصمیم سران قوا هم فصل الخطاب شد و هم از گسترش فتنه و آشوب جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: اگر تأملی در موضع گیری رهبری داشته باشیم متوجه می شویم موضع گیری رهبری بسیار حکیمانه و دوراندیش و با بصیرت بوده است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت بنزین در شرایطی اتفاق افتاد که می رفت انشقاق و اختلاف بین آحاد جامعه اتفاق بیفتد و وحدت جامعه از بین برود، از سوی دیگر در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن دندان تیز کرده بود تا به امنیت، مصالح و منافع مردم و انقلاب ضربه وارد کند.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: موضع گیری رهبر انقلاب یک اقدام انقلابی فداکارانه بوده که در این برهه از زمان باعث تثبیت نظام و انقلاب و جلوگیری از آسیب به نظام شده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه تلخ و ناگوار آشوب های اخیر در چند شهر کشور، بیان کرد: متأسفانه اشرار خساراتی به اموال عمومی و دولتی از قبیل بانک ها و پمپ بنزین ها زدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: این حادثه به بهانه گران شدن بنزین اتفاق افتاد، اگر بخواهیم این حادثه را بررسی کنیم ابعاد و لایه های گوناگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری رهبری فصل الخطاب شد

موضع گیری رهبری فصل الخطاب شد