مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:162019-11-19اقتصادي

مدیریت می کنیم اصلاح قیمت بنزین تاثیری در بازار محصولات کشاورزی نداشته باشد


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: عمده ماشین آلاتی که کشاورزان استفاده می کنند سوخت گازوییلی است و اگر اصلاح قیمت بنزین تاثیر اندکی هم روی قیمت تمام شده محصولات کشاورزی داشته باشد باید مدیریت کنیم روی قیمت بازار تاثیر نگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره آموزش بین المللی مدیریت پروژه های اشتغال روستایی و کاهش فقر پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا افزایش اخیر قیمت بنزین در قیمت محصولات کشاورزی تاثیری خواهد داشت، گفت: عمده ماشین آلاتی که کشاورزان در مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت از آن استفاده می کنند سوخت گازوییلی دارد و امیدواریم هزینه ای برای کشاورزان تحمیل نشود.

  وی ادامه داد: شاید برای انتقال محصولات کشاورزی به شهر که معمولاً با خودروهای بنزینی انجام می شود تاثیر کوچکی روی قیمت تمام شده آنها بگذارند اما باید مدیریت کنیم که اثری در تولید کشاورزان نداشته باشد و متناسب با هزینه ها تولیداتشان را انجام دهند.

  بخشنده افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرموده اند که در بخش کالاها تغییر قیمت انجام نشود باید مسئولان هم تلاش کنند و کمک کنند تا فشاری بر مردم ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت می کنیم اصلاح قیمت بنزین تاثیری در بازار محصولات کشاورزی نداشته باشد

مدیریت می کنیم اصلاح قیمت بنزین تاثیری در بازار محصولات کشاورزی نداشته باشد