مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:312019-11-18ورزشي

ملکی: علت گماردن افرادی غیرمتخصص در راس بنگاه های اقتصادی چیست؟


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم که بنگاه های اقتصادی کلان کشور به حال خود رها شده و یکی پس از دیگری پس از ورشکستگی واگذار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی ملکی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن مطرح کردن سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با علت انتخاب و به کار گماردن افراد غیرمتخصص در راس بنگاه های بزرگ اقتصادی که سبب ورشکستگی و نهایتا واگذاری آنها به بخش خصوصی به قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی می شود بیان کرد: بحث بنده سوء مدیریت است.

متاسفانه شاهد هستیم افرادی در راس بنگاه های بزرگ اقتصادی قرار می گیرند که تجربه و تخصص لازم را نداشته و در نهایت با ورزشکست کردن بنگاه ها موجب می شود تا این بنگاه به نازل ترین قیمت و به افرادی بی صلاحیت واگذار شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کاملا روشن است زمانی که یک حیوان زنده باشد قیمت آن بسیار بالاتر از زمانی است که آن تلف شده باشد.

بنگاه های اقتصادی نیز یک موجود زنده هستند، اما متاسفانه بعضا با سوء مدیریت در آستانه ورشکستگی قرار گرفته و با نازل ترین قیمت به فروش می رسند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی تاکید داشتند که از سال 1388 این بنگاه کشت و صنعت مغان در اختیار بخش خصوصی سازی بوده و به نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکی: علت گماردن افرادی غیرمتخصص در راس بنگاه های اقتصادی چیست؟

ملکی: علت گماردن افرادی غیرمتخصص در راس بنگاه های اقتصادی چیست؟