مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 04:182019-11-17اقتصادي

همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز برگزار می شود


رییس اتاق بازرگانی تبریز از برگزاری بیست وپنجمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز خبر داد و گفت: این همایش با محوریت راهکارهای بهبود فضای کسب و کار برای رونق تولید و توسعه صادرات غیرنفتی و حضور در بازارهای جهانی با حضور مقامات کشوری و استانی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی تبریز از برگزاری بیست وپنجمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز خبر داد و گفت: این همایش با محوریت راهکارهای بهبود فضای کسب و کار برای رونق تولید و توسعه صادرات غیرنفتی و حضور در بازارهای جهانی با حضور مقامات کشوری و استانی، روز چهارشنبه در مصلای تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس ژائله در جمع خبرنگاران، با اشاره به دعوت روسای اتاق های بازرگانی و تجار کشورهای همسایه و سایر کشورهای خارجی برای شرکت در این همایش، اظهار کرد: از پنج کشور همسایه از جمله ترکیه، پاکستان، افغانستان و غیره برای شرکت در این همایش دعوت شده است.

وی با تاکید بر جایگزینی صادرات کالاهای غیرنفتی برای فروش نفت و فرآورده های نفتی، گفت: اشتغالزایی جوانان و تولید ثروت ملی در گرو توسعه صادرات غیر نفتی است.

رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان این که آذربایجان شرقی یکی از استان های برتر کشور از نظر صادرات کالاهای غیرنفتی است، افزود: سال گذشته علی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز برگزار می شود

همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز برگزار می شود