مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:032019-11-16سياسي

این صدا خاطرات بسیاری را زنده می کند


«رضا عبدی چهره و صدایی است که بعد از انقلاب اسلامی و تغییر مسیر قطار فرهنگ و سیاست، به دلیل همان ریشه های محکم در دل ها ماند و با تداوم فعالیت های هنری به جایگاه و رتبه های بالاتر هم دست یافت.

- رضا عبدی چهره و صدایی است که بعد از انقلاب اسلامی و تغییر مسیر قطار فرهنگ و سیاست، به دلیل همان ریشه های محکم در دل ها ماند و با تداوم فعالیت های هنری به جایگاه و رتبه های بالاتر هم دست یافت.

با شنیدن صدای استاد رضا عبدی خاطره های بسیاری در دل زنده می شود.

سعید توکل ـ سردبیر سابق برنامه جمعه ایرانی ـ در گفت وگویی با ایسنا با بیان جملات بالا برای درگذشت رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو از دوران همکاری اش با مرحوم رضا عبدی و خاطرات شیرینی که با او صبح جمعه با شما و جمعه ایرانی داشته است سخن گفت.

وی با اشاره به گرایش مردم به رادیو در طول سال های گذاشته، یادآور شد: انس و الفت و اعتماد مردم ایران به رادیو به سال های دور برمی گردد از زمانی که این همراه خواستنی برای انواع مخاطبینش چیزی برای خوشایند و دل بستن در چنته داشت.

برای قشر کم برخوردار قشر متوسط و حتی قشر مرفه انواع موسیقی ها و ترانه ها، انواع برنامه های روزمره و اجتماعی و همین طور شنیدن نمایش های جدی و فکاهی، رشته های این پیوند مداوم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این صدا خاطرات بسیاری را زنده می کند

این صدا خاطرات بسیاری را زنده می کند