مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:272019-11-16بين الملل

ریاض منصور: اظهارات ملادینوف درباره حمله به غزه را رد می کنیم


سفیر فلسطین در سازمان ملل در سخنانی از کشورهایی که در کمیته چهارم مجمع عمومی این سازمان به تصویب هشت قطعنامه ضد اسراییلی رأی مثبت دادند، تشکر و قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل در سخنانی از کشورهایی که در کنار حق ایستادند و به تصویب هشت قطعنامه ضد اسراییلی در نشست جمعه کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل رأی مثبت دادند، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: هشت قطعنامه با اکثریت آراء تصویب شد.

این قطعنامه ها مربوط به کمک ها به آوارگان فلسطینی، تمدید مأموریت آنروا، محکومیت شهرک سازی های اسراییل و ضرورت توقف این شهرک سازی ها و ادامه فعالیت کمیته ویژه تحقیق درباره فعالیت مقامات اسراییل است.

این پاسخ دندانشکن جامعه بین الملل به کسانی بود که بیهوده برای تضعیف نقش آنروا تلاش می کنند تا مسأله پناهندگان را از بین ببرند.

ریاض منصور در واکنش به اظهارات اخیر نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه تأکید کرد: ما طریقه اظهار نظر ملادینوف درباره تجاوز اخیر اسراییل علیه ملت مان و کشتار غیرنظامیان را نمی پذیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض منصور: اظهارات ملادینوف درباره حمله به غزه را رد می کنیم

ریاض منصور: اظهارات ملادینوف درباره حمله به غزه را رد می کنیم