مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-15ورزشي

به اشتباهات بچه گانه بازیکنانم باختیم/شرمنده هوادرانمان شدیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: در روزی که می توانستیم نخستین پیروزی خود را کسب کنم با یک پرتاب بازی را واگذار کردیم و دوباره شرمنده هوادران خود شدیم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: در روزی که می توانستیم نخستین پیروزی خود را کسب کنم با یک پرتاب بازی را واگذار کردیم و دوباره شرمنده هوادران خود شدیم.

رضا هنگام پور در پایان بازی تیمش مقابل آویژ صنعت مشهد در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: تیم مشهدی بازیکن سرتری از ما نداشت و اگر بازیکنانم در یک دقیقه پایانی بازی دو اشتباه بچه گانه را مرتکب نمی شدند، یقینا برنده این بازی ما بودیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بازیکن خارجی که در این بازی از آن استفاده کردیم، دومین بازیکن خارجی است که به خدمت گرفته ایم و تنها دو روز بود که ببه جمع ما اضافه شده است اما با توجه به مصدومیت جمشیدی مجبور شدم از آن استفاده کنم وی اظهار کرد: این بازیکن در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم وبه خصوص در کواتر پایانی خوب بازی کرد.

هنگام پور در خصوص قضاوت داوران خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری در این دیدار زیاد بود و حتی برای یک صحنه حدود سه دقیقه بازی را متوقف کردند که این نشان می داد که با قوانین آشنایی کامل نداشتند و بنده از کمیته داوران می خواهم که در چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اشتباهات بچه گانه بازیکنانم باختیم/شرمنده هوادرانمان شدیم

به اشتباهات بچه گانه بازیکنانم باختیم/شرمنده هوادرانمان شدیم