مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 01:502019-11-13دانش

فروش به قیمت50 سال پیش! / امید 300 کارگر کارخانه قند یاسوج به قوه قضاییه


گروه دانشگاه خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حنانه جانمحمدی- این بار هم قرار است خصوصی سازی در یاسوج صدای اعتراضات کارگری را به گوش برساند.

- گروه دانشگاه خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حنانه جانمحمدی- این بار هم قرار است خصوصی سازی در یاسوج صدای اعتراضات کارگری را به گوش برساند.

غده سرطانی که با نفوذ به رگ و پی تعداد زیادی از کارخانه ها، آوای ویرانی رویای قشر تهی دست و آسیب پذیر این مرز و بوم را به راحتی می نوازد.

کارخانه قند یاسوج در سال 1344 به دستور مستقیم محمدرضا پهلوی برای جلوگیری از جنگ و خونریزی بین قوم و قبیله های مختلف مردم بویراحمد و درگیری های مستقیم و غیر مستقیم با حکومت در بهترین نقطه جغرافیایی شهر، در قالب شرکت سهامی تاسیس شد.

کارخانه ای که تنها صنعت مادر شهرستان یاسوج و تحت نظارت سازمان مرکزی شرکت ها، وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده، در سال 51 کلیه دارایی هایش به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مجددا در سال 52 به شرکت شهدساز واگذار شد.

از سال 46 تا سال 62 با کاشت چغندر و بهره برداری از آن به تولیدات خود ادامه داده و دستمایه سلایق مختلف مدیران و مسئولین از قبل انقلاب تا بعد آن بوده است.

در نهایت در سال 62 مصوب شد که این شرکت با عنوانی جدید به نام شرکت فرآورده های غذایی قند یاسوج (سهامی خاص) با تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش به قیمت50 سال پیش! / امید 300 کارگر کارخانه قند یاسوج به قوه قضاییه

فروش به قیمت50 سال پیش! / امید 300 کارگر کارخانه قند یاسوج به قوه قضاییه