مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:182019-11-13اجتماعي

تحقق شعار«هر آذربایجانی یک کتاب » با داشتن 4میلیون جلد کتاب


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر دو میلیون و 838 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد و برای تحقق شعار «هر آذربایجانی یک کتاب » ضروری است تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی استان به 4میلیون جلد برسد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهرام خدایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته کتاب با اشاره به تعداد کتابخانه های عمومی اظهار داشت: 115کتابخانه عمومی و 32کتابخانه مشارکتی در سطح استان آذربایجان شرقی مشغول فعالیت و خدمات رسانی در بخش کتاب و کتابخوانی هستند.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان تعداد کتابخانه ها کمتر است، افزود: در شهر تبریز 21کتابخانه  عمومی فعال است و تعداد 21کتابخانه نیز توسط شهرداری اداره می شود، در شهرستان شبستر14کتابخانه و در مراغه چهار کتابخانه فعالیت می کند ولی لازم است در مراغه توجه بیشتری صورت گیرد.

خدایی ادامه داد: در شهرستان اهر نیز دو کتابخانه فعال وجود دارد که نیازمند توجه و پیگیری بیشتری است و در مرند 8کتابخانه در سطح خوبی فعالیت می کند.

وی استان آذربایجان شرقی را یکی از استان های ممتاز کشور در حوزه کتاب اعلام کرد و افزود: رتبه بندی خاصی در مورد استان ها صورت نمی گیرد، استان آذربایجان شرقی در کنار استان تهران، خراسان رضوی، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار«هر آذربایجانی یک کتاب » با داشتن 4میلیون جلد کتاب

تحقق شعار«هر آذربایجانی یک کتاب » با داشتن 4میلیون جلد کتاب