مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:232019-11-13اقتصادي

نیم درصد سهم کتابخانه های اردستان از بودجه شهرداری واریز نشده است


رییس کتابخانه های عمومی اردستان با بیان اینکه عمده مشکلات کتابخانه های اردستان مالی است، تصریح کرد: در سالهای گذشته هیچگونه واریزی از نیم درصد حق کتابخانه ها توسط شهرداری ها نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عفت باقری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: هفته کتاب و کتاب خوانی که امسال با شعار حال خوش خواندن نام گرفته از 24 تا 30 آبان با برنامه های متنوعی در اردستان برگزار می شود.

وی افزود: شهرستان اردستان در حال حاضر با چهار کتابخانه شهری و دو کتابخانه روستایی با 10 نفر کتابدار اداره می شود که بیش از 100 هزار جلد کتاب برای علاقه مندان به مطالعه در آن قرار گرفته است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی اردستان گفت: برنامه های هفته کتاب در سال گذشته در سطح کتابخانه ها برگزار می شد که امسال با چهار برنامه شاخص هر کتابخانه برای خود برنامه های جداگانه ای را پیش بینی کرده است.

فعالیت کتابخانه شهر مهاباد اردستان مجدد آغاز شد وی ابراز داشت: کتابخانه شهر مهاباد با توجه به نداشتن مکانی مناسب در حال تعطیل شدن بود که با تخصیص بودجه تملک دارایی که 150 میلیون تومان بود و فقط 23 درصد آن محقق شد توانستیم ساختمانی که توسط خیر به مدت 20 سال در اختیار این کتابخانه قرار داده را بازسازی و فعالیت آن مجدد آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم درصد سهم کتابخانه های اردستان از بودجه شهرداری واریز نشده است

نیم درصد سهم کتابخانه های اردستان از بودجه شهرداری واریز نشده است