مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:132019-11-13ورزشي

خبرنگار خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره رسانه توفیق را کسب کرد


زهرا مقدمی خبرنگار خبرگزاری مهر مقام اول در بخش گزارش نخستین جشنواره رسانه توفیق که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فائزه تقی لو از نشریه ندای شهروند و جلیل نصیری مقدم از نشریه امید روشندلان عناوین اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

شعبانی گفت: در بخش خبر زهرا رسولی از خبرگزاری فارس، علی اکبر شیوخی از نشریه پیام ملت و سمیه محرمی از خبرگزاری فارس به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء فرهنگ و حقوق شهروندی و شناخت و بررسی تاثیر رسانه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه جشنواره رسانه توفیق با استقبال خوب اهالی رسانه استان همراه بود و آثار با کیفیتی در بخش های مختلف جشنواره ارسال شد و این استقبال موجب شد برای سال های آینده نیز این رویداد در تقویم کار سازمان قرار گیرد البته همکاران در تلاش هستند تا بخش های دیگری مانند کاریکاتور، عکس های خبری و تولید چند رسانه ای به محورهای این جشنواره اضافه کنند.

شعبانی با عنوان اینکه تعامل بین رسانه ها و سازمان های فرهنگی باید بیش از پیش باشد، افزود: چرا که فرهنگ، اجتماع و ورزش بدون همراهی رسانه ارتقاء نخواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره رسانه توفیق را کسب کرد

خبرنگار خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره رسانه توفیق را کسب کرد