مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:002019-11-13اقتصادي

پمپاژهای پلدختر پمپِ پول می خواهد


در سیل امسال ایستگاه های پمپاژ استان تخریب شدند و به رغم گذشت هشت ماه از سال و آغاز فصل بارندگی تاکنون کار خاصی برای آنها انجام نشده است.

- سیل فروردین امسال سبب تخریب 80 تا 100 درصدی ایستگاه های پمپاژی که در حاشیه رودخانه سیمره و کشکان قرار داشتند، شد و هم اکنون بیشترین مشکل در شهرستان های کوهدشت و پلدختر مشهود است.

در این خصوص مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان، اظهار کرد: در استان 10 ایستگاه پمپاژ داریم که هشت مورد آن از سوی استاندار به عنوان ایستگاه های پمپاژ کلیدی و اولویت دار معرفی شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه های مذکور در سال گذشته تامین اعتبار شدند، ادامه داد: قرار بود که در فصل آبیاری (خردادماه 98) این هشت ایستگاه به بهره برداری برسند اما به علت وقوع سیلاب بی سابقه ای که در استان رخ داد همه این ایستگاه ها دچار آسیب شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه ایستگاه های پمپاژ فیض آباد الشتر، کلکله و محمودآباد ازنا، اسماعیل آباد نورآباد، گرخوشاب کوهدشت، واشیان، جایدر و چم مهر پلدختر از جمله این ایستگاه ها بودند، بیان کرد: از این تعداد ایستگاه های پمپاژ، فیض آباد الشتر، کلکله و محمودآباد ازنا به بهره برداری رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپاژهای پلدختر پمپِ پول می خواهد

پمپاژهای پلدختر پمپِ پول می خواهد